راز سفیدی صورت
نوشته شده توسط : melika

متاسفانه نسل امروز، پوست سفید را در خانم ها نشانه زیبایی می‌ دانند. در نتیجه سعی دارند از محصولات روشن کننده پوست استفاده کنند که نتایج سریع را به وجود بیاورد .  اکثر این محصولات برای پوست های تیره کارآمد هستند. بعضی دیگر هم فقط به دلیل فواید سفیدکنندگی از آن ها استفاده می کنند. همزمان با بالا رفتن سن، مشکلات پوستی نیز مثل لکه های تیره، آکنه و از بین رفتن رنگ طبیعی پوست ظاهر می شود که نشان دهنده علائم پیری هستند.

محصولات سفید کننده پوست با چنین مشکلاتی مبارزه می‌ کنند و فرایند پیری را به تأخیر می‌ اندازند . بنابراین اگر می‌ خواهید اقداماتی را  برای سفید کنندگی پوست انجام دهید و از فواید آن ها بهره‌ مند شوید،  در این قسمت ۲۰ راهکار زیبایی را به شما معرفی می کنیم.

۱-اقدامات طبیعی انجام دهید

نمی‌ توانید به طور کامل رنگ پوستی که با آن متولد شده اید را تغییر دهید . مگر این که به دنبال جراحی لیزر بروید اما در صورتی که تمایل به پول خرج کردن یا خرید کرم های گران قیمت برای سفید کننده پوست را ندارید، می توانید در درون بدن خود تغییراتی را ایجاد کنید .  ویتامین آ را در رژیم غذایی خود جای دهید. شیر بدون چربی، زرده تخم مرغ و هویج و هندوانه جزء منابع غنی از ویتامین آ هستند که به طور طبیعی پوست شما را روشن تر می کنند.

 

ادامه مطلب...





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: